top of page
Blue Surface Banner

ניהול, השראה

אמיר נבון

מומחה לקבלת החלטות וניהול

אמיר נבון

עולם העבודה המשתנה

עולם העבודה המשתנה - לעשות שזה יקרה - הרצאה


שני העשורים האחרונים העמידו בקדמת הבמה את השיח אודות עולם העבודה המשתנה, 

הגלובליזציה, הדיגיטציה והשינויים הדמוגרפיים יצרו הזדמנויות בלתי פוסקות לציבור העובדים. לא עוד "סולידריות עיוורת" למקום העבודה אלא חיפוש אחר משמעות יום יומית  הן ברמת ההתפתחות האישית והן ברמת ההתפתחות המקצועית.


הרצאה זו תציג את המגמות השונות, האתגרים והדילמות בפניהם ניצב עולם העבודה הנוכחי בארץ ובעולם.


קבלת החלטות וניהול כישרונות בארגון - הרצאה


קבלת החלטות הינו צומת מהותי באופן התנהלות הארגון מידי יום.

ההרצאה תעסוק הן בהיבטים אסטרטגיים רוחביים תוך הצגת המודלים השונים (SWOT - כדוגמה) והן הכרה של מודלים לבניית פעולות אפקטיביות ברמת קבלת החלטות מהירה ויעילה(Quick wins).

כמו כן נכיר במהלך ההרצאה את המשותף והשונה בקרב חברות גלובלית אשר אופן קבלת ההחלטות גרר את הישרדותן / צמיחתן / דעיכתן כתוצאה מניתוח כושל של האקו סיסטם שבו פעלו.

כמו כן נעסוק בהכרת המונח ניהול כישרונות אשר מתכתב באופן ישיר עם נושאי הליבה של ההרצאה.


יצירת אקלים ארגוני מקדם ומצוינות אישית - הרצאה


אקלים ארגוני הינו אחד המונחים המובילים בעולמות הארגון החל מתחילת שנות ה-2000, המונח טומן בחובו מערכת ניהול שלמה אשר מעניקה לארגון את ציון האקלים שמשקף את "רוח" הארגון הן בנסתר והן בגלוי. הרצאה זו מבקשת לעסוק בקשר שבין אקלים ארגוני מעולה לבין קידום ועידוד מצויינות אישית בכל שדרות העבודה והניהול. 


האיזון בין ניהול קריירה למשפחה בת זמננו - Work Life Balance - הרצאה


"ידע אדם את ביתו ומקצועו", הרצאה זו תעסוק באחד הנושאים המאתגרים של דור ה-Y ועולם העבודה המודרני, אשר דורש מאיתנו למצוא את נקודת שיווי המשקל שבין הרצון לפרוץ, להצליח ולהגשים לבין שמירה על תא משפחתי בריא ותומך.

ההרצאה תקיש על המודל האמריקאי מול המודל האירופאי תוך הבנה ומיקומה של מדינת ישראל במשולש זה.


"לנצח" - הרצאת השראה


הרצאת השראה ייחודית המגוללת את סיפורו המיוחד של אמיר שגדל בשכונת מורכבת לצד הורים שהתגרשו כשהיה רק בן 3 ולא נתן לעצמו "ליפול" למקומות שאותה השכונה הציעה אלא ראה בכך הזדמנות לצמיחה ולשינוי נקודת הפתיחה שלו. 


ההרצאה עוסקת ביכולת שלנו לשנות את נקודת הפתיחה, להבין את חוקי הפסיכולוגיה החיובית, לחזק את האמונה בדרך ויצירת יכולת ההתמדה והמסוגלות האישית למרות הקשיים והתאגרים שהחיים מזמנים לנו, ובעצם לנצח כל מה שאנחנו רק רוצים! 

התפתחות מילד ביישן לאחד השחקני טניס הטובים בארץ שם הועברו ״חוקי החיים״, עיטור מצטיין נשיא המדינה כחייל, קריירה מרשימה וכעת לימודי דוקטורט ייחודיים הן רק חלק מנקודות הציון של אמיר בדרך מטלטלת וחסרת פשרות. 

ההרצאה מתאימה למגוון קהלים ותותאם לפי צרכי ומטרות הארגון/חברה.

אודות

דוקטורנט, בעל תואר ראשון ושני בתחומי מדעי החברה עם התמקדות מחקרית ופרקטית בתחומי הניהול השונים (הן ברמת הניהול הציבורי והן ברמת הניהול העסקי).
אמיר הוא מרצה מבוקש בארץ ובעולם בתחומים של קבלת החלטות, מיומנות עסקית, אקלים ארגוני, ניהול קריירה.
בעשור האחרון אמיר הוא חלק מההנהלה הבכירה של המכללה האקדמית כנרת ובתפקידו הנוכחי משמש כמנהל משאבי אנוש ופיתוח עסקי.
הייחודיות של אמיר היא התאמת התכנים לקהל היעד בצורה מקצועית ומותאמת לכל משתתף. בנוסף, המאמרים הרבים של אמיר מפורסמים באתרים ובכתבי עת נבחרים בארץ ובעולם.

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על אמיר נבון ?

bottom of page