top of page
Blue Surface Banner

כלכלה, השראה, העשרה

אייל קסיאס אשכר

אלוף ישראל בפוקר לשעבר

אייל קסיאס אשכר

קלף לחיים

קלף לחיים- כלים מנטליים מעולם הפוקר להצלחה בחיים

הרצאת השראה ייחודית המגוללת את סיפורו המיוחד של אייל שהפך בין לילה מתלמיד תיכון בבית ספר למחוננים לשחקן במועדוני פוקר מחתרתיים. תוך כדי שהוא משקר להוריו ומתחזה לאחיו הגדול כדי שיוכל לשחק כקטין, אייל הפך לאחד משחקני הפוקר המובילים במדינה. בזמן שירותו הצבאי זכה כנגד כל הסיכויים באליפות ישראל בפוקר שנתיים ברציפות. 

ההרצאה עוסקת ביכולת שלנו לנהל סיכונים בתנאי אי וודאות, לחזק את האמונה בדרך גם כשלסביבה יש התנגדויות, ויצירת יכולת ההתמדה והמסוגלות האישית גם כשמתמודדים בפני סכנות ולחץ רב. 

ההרצאה נותנת הצצה לעולם הפוקר המסתורי ומגלה שהוא שונה במהותו מן התדמית שיש לו בידי הציבור הרחב. המשחק, שכבש את המדינה בסערה בשני העשורים האחרונים, מזמין את מי שיבחר להתעמק בו לחקור את אזור הנוחות שלו, את שנאתו לסיכון, וכמה הוא מרגיש בנוח לשקר גם בסביבה בה כולם מאפשרים זאת.

באמצעות הומור וסיפור מרגש העובר בטרגדיות סביב השולחן ומחוצה לו, אייל מספק אנלוגיות מעולם הקלפים עתיר האקשן לניהול רגשות, חשיבה שאינה מוכוונת תוצאה, שימוש נכון באינטואיציה ועוד.

אודות

אייל "קסיאס" אשכר, בן 29 מתל אביב. שחקן פוקר מקצועי מגיל 14, מרצה, מאמן אישי וממייסדי האקדמיה הישראלית לפוקר בשעריה עברו יותר מ4,000 תלמידים. אלוף ישראל בשנים 2012, 2013 ו-2019, ושיאן הזכיות בסבב הפוקר הישראלי עם תשע זכיות. מחזיק בטבעת של סבב אליפות העולם בפוקר ובכך סך הזכיות בקריירה עומד על יותר מ 2,000,000 שקלים.
פרשן הבית של תוכנית "פוקר סנטר" בערוץ אגו, כתב תוכן ל"הארץ" וכתב הפוקר של גיליון הגברים "בלייזר". מגיש הפודקאסט "נאטס" מבית הפודיום. שחקן הפוקר המוכר ביותר במדינה ונחשב למנטור הפוקר של ישראל.

כתבות

תגובות מההרצאה

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על ההרצאה של אייל קסיאס אשכר?

bottom of page