top of page
Blue Surface Banner

מנהיגות, השראה, העשרה

יובל אברמוביץ

מרצה להגשמת יעדים ומטרות עסקיות

יובל אברמוביץ

מגוון הרצאות להגשמת יעדים וצמיחה

להגשמת יעדים ומטרות עסקיים לצד יעדים לצמיחה אישית

 

הרצאת הרשימה

"אני מוכרח שינוי!"

אומר הקול הפנימי שוב ושוב בתסכול, ומתכוון אצל כל אחד לשינוי מסוג שונה: להצליח בתפקיד החדש בעבודה, לרדת במשקל, להיות הורה טוב יותר, לפגוש את ברוס ויליס לארוחת ערב או פשוט לקרוא את מאה הספרים שהוגדרו הטובים ביותר בהיסטוריה.

רובנו אומרים לעצמנו "בהזדמנות, כשיהיה לי זמן".

השאלה היא למה לחכות לפנסיה על מנת להגשים את החלומות הכמוסים שלכם?

אבל מהיכן מתחילים? מתחילים ברשימה!


"הרשימה" היא לא רק הרצאה מעוררת השראה ומניעה לפעולה, זוהי דרך חיים! 

"הרשימה" שהחלה בשנת 2011, כבלוג פורץ גבולות, הפכה במהירות לסוג של תנועה המניעה אלפי אנשים בעולם לקום ולהתחיל להגשים חלומות, גדולים כקטנים.


בהרצאה המרתקת לוקחים הנוכחים חלק פעיל בדיונים וכותבים רשימה אישית אשר תגרום להם להביא את החלומות,

גם אלו הכי פרועים, למעשים, ולהגשמת יעדים ומטרות עסקיים לצד יעדים לצמיחה אישית.

ועוד לא שמעתם את החלק על התאונה של יובל והריתוק לכיסא הגלגלים כמו גם ההחלמה שמוגדרת נס רפואי .


הרצאת "הרשימה" משלבת את סיפור חייו של אברמוביץ', מסעו עם בלוג "הרשימה", דוגמאות ואנקדוטות מעוררות השראה וחלק פעיל ומרכזי בו המשתתפים בהרצאה לוקחים חלק, כותבים רשימות להגשמה עצמית ויוצאים לפעולה מיידית בתום ההרצאה.

הרצאת ההזדמנות

"עשו. שלא תתחרטו!"

למה רובנו מחמיצים הזדמנויות?

כי אנחנו פוחדים, כי אנחנו נרתעים מפני שינויים, כי אנחנו מתעצלים, ובעיקר כי אף אחד לא מלמד אותנו לזהות הזדמנויות.

ואף אחד לא מזכיר לנו להרים לרגע את הראש ולהבחין בהזדמנויות הרבות המעופפות סביבנו.


הרצאת “ההזדמנות” תלמד אתכם לזהות הזדמנויות – גם כאלה שמתחפשות לקשיים.

אבל כאשר תקלפו מהן את המפחיד, המעכב, המיותר, תגלו עד כמה אפשרי, ואף חיוני, לפרוץ את הגבולות של עצמנו (תגלו גם שרבים מהפחדים אינם שלכם בכלל, אלא של אנשים אחרים).


ארבע שנים אחרי שהספר והרצאת ה"רשימה" הגיחו לאוויר העולם, השקנו את הרצאת ההמשך (העומדת גם בפני עצמה) ושמה “ההזדמנות". כי לכל רשימה יש הזדמנות.


בהרצאה מעוררת השראה, סיפורים והומור אברמוביץ’ מדגים כיצד רשימה לא רק תקדם עבורכם את החלומות אלא תספק לכם תשובות לכל השאלות המעסיקות אתכם - מאיתור זוגיות, רכישת דירה, ניהול קריירה, התגברות על פחדים ועד קבלת החלטות חשובות נוספות בחיים. 


בעזרת פתיחות ליבו, תיעוד קשיים וסיפורים החושפים את אחורי הקלעים של פרויקט “הרשימה” ברחבי העולם, לצד סיפורים מעוררי השראה של אנשים מהארץ ומהעולם שאמרו “כן” להזדמנויות, מצליח יובל אברמוביץ’ להניע לפעולה מאות אלפי אנשים בארץ ובעולם ולסייע בהגשמת חלומותיהם.


בהרצאה תחשפו לטכניקה של פירוק הרשימה לרשימות פעולה,

ההרצאה תעניק לכם כלים למיגור אויבי הרשימה וההגשמה: הפחד, החשדנות ומנטרת ה”אין לי חלומות”.


המשתתפים בהרצאה ילמדו כיצד לייצר לעצמם הזדמנויות, כיצד לקבל תשובות לשאלות המעסיקות אותם ובעיקר כיצד לקחת את רשימת החלומות שלהם ולפרק אותה לצעדים קטנטנים ומעשיים באופן מידי ופרקטי.


אברמוביץ’ טוען (ומדגים) שהוא כמעט לעולם לא מפספס הזדמנות. שהחיים של כולנו מלאים באפשרויות עסקיות, אישיות, מקצועיות, רומנטיות ואחרות, ושצריך רק לדעת לזהות אותן, ללכוד אותן או ליצור אותן בעצמנו.

ההזדמנות היא ההרצאה תגרום לכם לייצר לעצמכם הזדמנות בכל יום.

אודות

בעקבות תאונה הפך יובל אברמוביץ' לנכה בגיל 16. אחרי תקופה ארוכה של אשפוז וכנגד כל הסיכויים, הוא חזר ללכת והוגדר על ידי רופאיו "נס רפואי". כמי שחווה על בשרו חוויה מטלטלת הוא הבין בגיל צעיר את "סוד החיים" והחליט לדפוק על הברזל בעודו חם ולנצל כל רגע בחיים לעשייה והגשמה עצמית.

מאז ועד היום אברמוביץ' עושה כל מה שהוא רק רוצה ומשתדל להגשים את עצמו בשלל תחומים. יובל אברמוביץ' הינו מרצה מנוסה ואהוד בנושא תקשורת, ראיונות, כתיבה ויחסי ציבור ובשנתיים האחרונות העביר כמאתיים הרצאות וסדנאות "הרשימה" אשר סייעו למאות אנשים להגשים את חלום האישי והמקצועי.

כתבות

תגובות מההרצאה

"רציתי להגיד שהרצאת הרשימה הבוקר הייתה מעורר השראה, אפשר ללמוד ממנו הרבה

גם בפן המקצועי וגם בפן האישי. הדברים שאמרת חיזקו אותי מאוד, עזרו לי להתמקד.. אני מקווה להצליח וליישם, לכתוב את הרשימות ולחשוב על  דרכי פעולה לביצוע, להשתמש בכלים שנתת היום."

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על יובל אברמוביץ ?

bottom of page