top of page
Blue Surface Banner

מופע בידור

דין הלנה לבאי

סיפור מעורר השראה

דין הלנה לבאי

"עת חירותי" מופע חשוף ומטלטל

יום בהיר קמה אישה ועוזבת את כל עולמה, תרבותה וילדיה ויוצאת למסע אל הלא נודע בעקבות חירותה.

דין הלנה היא אישה צ'רקסית, אם לארבעה ילדים, אשר מגוללת במופע את סיפור חייה – ההיקרעות בין אהבתה העזה למשפחתה ולילדיה, לבין הכמיהה למימוש זכותה להיות אדם חופשי.

עת חרותי" הינה שליחותי להשמיע את קולי כשופר שפותח שערי שמיים לקדושת הלב הנשי, החופשי, האוהב עבור כל אותם נשים שאינן יכולות לחיות את חייהן בחופש ואמת.

אני מרגישה שדרך החשיפה של סיפור חיי אני פותחת לנשים צוהר להיזכר שהן אהבה טהורה, והם ראויות לחיות חיים חופשיים ושמחים

עוד על המופע:

המופע מתחיל בעזיבתה של דין את הכפר הצ'רקסי אותו היא אוהבת אהבת נפש, וחושף את כאב הקריעה מילדיה, השוני אותו חוותה אל מול משפחתה ואנשי הכפר, סיפורים וריקודים מהמורשת הצ'רקסית הכל כך מרשימה והחיפוש התמידי אחרי תחושת בית.

הצורך העז להיות חופשיה ולבטא את ייחודיותה הביא אותה לנטוש הכל וללכת.

יחד עם זאת היא אוהבת את משפחתה אהבת אמת וכמהה לחיבור מחדש. "הלכתי כי כמעט ומתתי", אומרת דין הלנה לביתה ביום הולדתה...

המופע אינטימי, מכיל מארג של סיפורים מרגשים המשלבים טקסטים רב-לשוניים, מוסיקה, ריקוד ותנועה.

אודות

נולדה וגדלה בחדרה, בת לעאסם ושרה, אחות לשלוש אחיות ואח, בגיל 16 עברה עם הוריה ואחיה לכפר כמא, כפר צ'רקסי, אחד מבין שני הכפרים הצ'רקסיים בישראל, בו חיה משפחתה המורחבת.

בגיל 18 נישאה דין כמקובל בכפר, והביאה לעולם ארבעה ילדים. לאחר 20 שנות נישואין נוקשות, שתבעו ממנה להקריב את עצמה, אזרה אומץ והתגרשה מבעלה.

דין הלנה היא אשת חינוך, בעלת תואר ראשון ושני בחינוך מיוחד והייתה מנהלת חטיבת הביניים "אדיגה" שבכפר. החלטתה להתגרש מבעלה הובילה לכך שהיא נדרשה להתפטר מתפקידה כמנהלת, היות ו"הפסיקה לשמש דוגמא ומופת לבני ובנות הכפר."

כיום דין הלנה היא הבעלים של ה"מרכז לתודעה בריאה" ובו היא מנחה סדנאות ומעגלי נשים, מלמדת תכנים של תודעת הגוף והנפש עם דגש על חיים מתוך בחירה חופשית. דין מטפלת רגשית ואנרגטית בקליניקה פרטית בחריש ובהרצליה פיתוח, מרצה על חייה, מורה ליוגה, רקדנית, שחקנית ויוצרת. כמו כן, היא אחת מהמייסדים של "ארגון ביחד", הדוגל במהות העולם החדש בכל תחומי החיים.



על הבמאית: אדוה לוי, יוצרת תיאטרון ובימאית למעלה מ-25 שנים, מאמנת ומנטורית אישית, מורה לתיאטרון ובעלת תואר שני בתיאטרון. השתתפה בהצגות רבות של תיאטרון אלטרנטיבי ותיאטרון רחוב. מעבירה סדנאות לצעירים לטפח ייחודיות ובחירה בדרך אותנטית. משלבת כלים מעולם הרוח בכל פועלה.

כתבות

.

תגובות מההרצאה

.

​​

מופעי בידור שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

מחפשים מופע בידור לכנס הקרוב ?

bottom of page