top of page
Blue Surface Banner

השראה, נשים

שרונה בן אור

הסיפור שעולה על כל דמיון

שרונה בן אור

לחיות עם רוצח ולהישאר בחיים

ההרצאה "לחיות עם רוצח ולהישאר בחיים" היא הזדמנות נדירה להציץ לחייה של שרונה בן אור לצד בעלה לשעבר, שמעון קופר. בהרצאה שרונה מספרת בגילוי לב על חייה בצל אלימות, על הנסיבות שהובילו לקשר עם קופר, על התאהבות וספקות שעלו עם הזמן עד הסוף המר.


אלברט איינשטין ז"ל, מי שהיה גדול המדענים של המאה ה-20 כתב ואמר: "הכי חשוב לאיש מדע הן לא התעודות לא מספר שנות הלימוד וגם לא הניסיון: זאת האינטואיציה" – אותי היא הצילה!!

קוראים לי שרונה בן אור , אני אשתו השנייה וגרושתו הרוצח הסדרתי קופר שמעון אשר הורשע ברצח 2 נשותיו ונידון ל-2 מאסרי עולם במצטבר.

"חומר הגלם" שהחיים סיפקו לי, הן החוויות שלי משחר ילדותי ובהמשך התבגרותי, אשר הובילו אותי למסע קשה ונוקשה, מסע מפותל "שהמציאות בו עולה על כל דמיון".

עברתי בחיי אלימות מילולית פיזית ואונס. במשך רוב שנות חיי התביישתי ופחדתי לספר, התביישתי לספר שהתגרשתי 3 פעמים, פחדתי מהשיפוטיות של האנשים ברדיוס הקרוב והרחוק.


התפנית והשינוי בחיי החלו בשנת ביולי 2016 כשקופר הורשע ברצח 2 נשותיו,

משהו בתוכי התחיל לבעבע והבנתי שהייתי נשואה לרוצח סדרתי, ישנתי וחייתי לצידו של רוצח סדרתי, בלי לדעת, האינטואיציה היא שהצילה אותי.

במאי 2017 הוזמנתי להעביר את הרצאתי בפרויקט של "אנשים שבדרך כלל לא מרצים" לראשונה עמדתי על במה מול 4000 אנשים וספרתי את סיפורי, הבנתי שלסיפור שלי ישנה משמעות גדולה היכולה להציל את חייהן של נשים רבות.

היום אני משתפת את סיפורי, באהבה ומתוך תובנה והבנה שישנה משמעות אדירה להעצמת נשים ואנשים, מהמקום הנמוך ביותר בו הייתי ולאחר קבלת החלטות משמעותיות בחיי אני מקיימת הרצאות על מנת להעצים, לתת כוחות ולהבין שאפשר בהחלט "לפרוץ את גבולות הרקיע" ולהגיע בזכות כל אחד ואחת מאתנו לנחת, לרוגע, לחיים טובים ומאושרים מלאי אהבה.

למרות התהפוכות שעברתי, אמוני בבני האדם לא נפגע, מאז שהחלטתי להיחשף אני פוגשת כל יום אנשים מדהימים, אני קוראת להם מלאכי אמת, יש לי זוגיות נפלאה שהחלה ב 2005 ואני מרשה לעצמי לומר לכם שאפשר, אפשר לקום ולנצח כנגד כל הסיכויים- אם אני הצלחתי – כל אחד אחת מכם יכולים.

אודות

שרונה בן אור, אשתו השנייה של הרוצח הסדרתי שמעון קופר – אשר רצח את שתי נשותיו, הראשונה והשלישית, מי שסיפקה את העדות המכרעת במשפטו, אשר בעקבותיה הורשע הרוצח קופר ונידון ל-2 מאסרי עולם במצטבר.

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על שרונה בן אור ?

bottom of page