top of page
Blue Surface Banner

ניהול, נשים

שרון אייזן

מומחית בחשיבה תוצאתית

שרון אייזן

חשיבה תוצאתית יישומית

יוצרים תוצאות - הרצאה


חשיבה תוצאתית הינה תכונה נדרשות מכל ארגון/אדם המעוניין להניע את התוצאות שלו מהרצוי למצוי, בין אם במישור האישי ובין אם במישור המקצועי. 


בהרצאה תקבלו כלים פרקטיים תוך המחשת דוגמאות רלוונטיות מההתנהלות השוטפת ביום יום כולל מפות חשיבה, הצבת יעדים, ניהול זמן, תקשורת בין אישית וטכניקות מתקדמות בהעברת מסרים.

עולם ומלואו מתוך זווית המחוברת לחשיבה תוצאתית ויצירת תוצאות.


ההרצאה מועברת באופן ממוקד בשיטה סדורה עקב בצד אגודל לצד קורטוב של הומור והותרת וואו לקהל המשתתפים.

שרון ממחישה את האופן בו חשיבה תוצאתית מאפשרת להגיע לתוצאות רצויות משלב החשיבה ועד לשלב הביצוע והיישום.

כיצד ניתן לסגל ולטפח תכונות אלו על מנת להניע תהליכים וכיצד ליצור שינויים תוך יצירת חיבור במרקם האנושי בסביבת העבודה ובחיים האישיים לעבר תוצאה רצויה לאורך זמן.


הקשר בין המוח הרגשי לשינוי הרגלים - הרצאה


ההרצאה עוסקת בשאלה מדוע רוב האנשים לא מצליחים לשנות הרגלים מעכבים כמו: ירידה במשקל, עישון, דחיינות, נטייה לאחר ועוד...

ההרגלים מעצבים את מי שאנחנו כבני אדם ומשפיעים באופן ניכר על התוצאות שלנו ביום יום ומה שמשפיע באופן משמעותי על הצלחה במקום העבודה.

שרון חושפת מה עומד מאחורי הקלעים במוח הרגשי, כיצד הוא בנוי, היכן הוא ממוקם, וכיצד הוא משפיע על ההתנהלות שלנו.

כיצד ע"י היכרות עם המנגנונים הפנימיים במוח הרגשי ניתן ליצור שינוי משמעותי לאורך זמן בהרגלים שלנו ובכך להשפיע על התוצאות בשורה התחתונה ותוך כדי ליהנות מהדרך.

אודות

שרון אייזן, מומחית בחשיבה תוצאתית יישומית ומרצה מובילה בתחומה לחברות וארגונים והשוק הפרטי.

שרון תוייגה כמובילה בתחומה בכתבות בליידי גלובס במהלך 2014 כאישה היחידה בין גברים שמובילה כנסי ענק בתחום ההתפתחות האישית והמקצועית בארץ.

הופיעה בפינת המומחים בערוץ 10 וזכתה לכתבות ואזכורים רבים בפוסטים ובבלוגים של מובילי דעת קהל עם ביקורות מעולות. את הכשרתה עברה ב- Life Success Corporate היוקרתי בארה”ב בו למדה מהמובילים ברחבי העולם בתחום חשיבה תוצאתית כגון: בוב פרוקטור, אנטוני רובינס, סנדי גלגר, מארי מורסי, רוברט שמין, ניק האליק ועוד…

שרון ממותגת כמרצה סוחפת, אנרגטית, ממגנטת שמותירה וואו וטעם של עוד. בהרצאותיה היא משלבת אינטראקציה עם הקהל. העברת המסרים מתבצעת בצורה חדה וברורה לצד המחשה ודוגמאות חיות מעולם התוכן של המשתתפים. שרון מצליחה להעביר את תחום החשיבה התוצאתית היישומית לחברות וארגונים באופן שמאפשר המחשה ברורה כיצד בשינויים קטנים בשגרת העבודה ניתן לשדרג את התוצאות בצורה משמעותית ואף ליהנות מהדרך.

האותנטיות של שרון בשילוב אנרגיה גבוהה מצליחה לשלהב ולסחוף את עובדי ומנהלי הארגון לעשיה מוכוונת תוצאות בחשיבה אחרת. ההמלצות ששרון מקבלת מהארץ ומחו”ל לגבי הערך המוסף ומשב הרוח הרענן שמביאה איתה. מדברים בעד עצמם.


שרון אייזן, אשר נבחרה ע"י ליידי גלובס בין מובילי ההתפתחות האישית והמקצועית בארץ מביאה אתה משב רוח רענן וייחודי בשיטת חשיבה תוצאתית מקדמת ובאמצעותה מלווה ארגונים בתהליכים מובנים המחויבים לתוצאות בשטח ובעלת קליניקה לייעוץ לקהל הפרטי על מנת להגיע למקסום היכולות בכל מקום, מצב וזמן. התכנים מועברים באופן קולח, מרתק בשילוב הקהל ובהתאם לצרכים .

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על שרון אייזן ?

bottom of page