top of page
Blue Surface Banner

השראה

שי קאופמן

מרצה ומנחה סדנאות הגשמה

שי קאופמן

סודות ותובנות להגשמה

טלטלה! ממשבר לצמיחה- מודל שביל ההגשמה

האם חוויתם משבר בארגון?האם תמיד אתם מגיעים ליעדים ומטרות?בכל סערה טמונה האפשרות לצאת לדרך חדשה.הרצאה סוחפת ומעוררת השראהסיפור אישי מעורר השראה שנמצא על גבול הבלתי נתפס . בהרצאה מרתקת שי משלב את סיפורו האישי-מסרים, מנהיגות,תובנות וכלים להתמודדות והגעה למטרות ויעדים גם בתנאי אי ודאות ומשברים.בואו לשמוע הרצאה שתעביר אתכם חוויה רגשית ואישיתולקבל כלים חדשים להתבוננות, לביצוע שינוי ולפריצת דרך . עד לפני כעשור חי שי חיים מלאים, חיי נוחות כמנהל מוערך  בתפקידים בכירים בחברות  כמו אסם ושטראוס. לפני כעשור ניחתה עליו טלטלה שערערה את היסודות של חייו ,הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית.מתוך המשבר וההתמודדות ,הצליח שי ליצור פריצת דרך ולפתח את מודל "שביל ההגשמה",הנותן כלים ותובנות להגיע ליעדים ומטרות מתוך הקושי .


סודות ותובנות להגשמה

סיפור אישי על התמודדות והצלחה

משברים קורים בחיינו, השאלה איך מתמודדים איתם?תובנות מתוך הסודות ששינו את חימתוך הסיפור האישי של שי, שהיה מנהל בכיר וטולטל באכזריות ע"י המשברים שחווה בחייו פעם אחר פעם, תיחשפו לדרכים בהן אתם ובני משפחותיכם תוכלו להתמודד עם הקושי, ותקבלו כלים פשוטים אך פורצי דרך בהם תוכלו להשתמש כדי לעשות את השינוי המיוחל.

אודות

שי מספר:



"אני בוחר לחשוף את עצמי במקומות הכואבים ביותר, מתוך אמונה שדרך השיתוף נייצר רשת חברתית תומכת, מכילה ומאפשרת"



"עד לפני 9 שנים חייתי חיים רגילים, נשוי אב ל 4 ילדים ומנהל בכיר בשוק המזון, ניהלתי מאות עובדים ומחזורי מכירות של מאות מיליוני ש"ח. אך מתחת לפני השטח התרחשו דברים שונים. קרוב ל-40 שנה חייתי עם סודות גדולים ואפלים. גדלתי בבית חרדי ליטאי, חוויתי טראומות משמעותיות בילדות והאחרונה שבהן התמודדות עם מחלת הסרטן לפני כעשור, שהעירה שדים ישנים. בעקבות המחלה חוויתי שרשרת של אירועים ותהפוכות נפש שהסתיימו באשפוז חריג ורצוף של כשנה וחצי.
בזמן האשפוז קרה משהו, שגרם לי להתחיל לדבר .כיום אני יזם ובעל מניות בחברות, פעיל חברתי, מרצה ומנחה סדנאות"

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על שי קאופמן ?

bottom of page