top of page
Blue Surface Banner

הורים וילדים, העשרה

ד"ר מיקה קופלר

ד"ר בתחום החינוך והפילוסופיה, מנתחת התנהגות ומומחית לפענוח ציורי ילדים

ד"ר מיקה קופלר

הצופן לעולמו הפנימי של הילד

הצופן לעולמו הפנימי של הילד


הרצאה מרתקת והכרחית לכל הורה לזיהוי מצוקות, פחדים וקשיים אצל ילדיו דרך ציורי משפחה!

ההרצאה שתגלה לכם מה הילד חושב עליכם ההורים?

היכן הוא ממקם את עצמו בתוך המשפחה?

האם הוא סובל מדימוי עצמי נמוך ומה הסיבה לכך?

האם הוא נאלץ להתמודד עם תחושת חוסר שייכות למשפחה?

האם הוא מרגיש שמציבים לו גבולות בבית? 


זה הזמן להצליח לזהות אותות של פחדים, קשיים ומצוקות בקרב ילדיכם באמצעות פיענוח ציורי משפחה, ולקבל כלים אימוניים שיאפשרו לכם לסייע לילדים צעירים בשעת משבר!

הציור הוא כמו צילום רנטגן והמטרה שלי היא לסייע לכמה שיותר הורים, ולהעניק לכם את היכולת לגלות אילו נקודות כדאי לשפר ולחזק בבית כדי להעצים את הילדים, לגרום להם לחוש שייכות ולהגביר את הדימוי העצמי שלהם.

ההרצאה מבוססת על ידע וניסיון של למעלה מ-20 שנה בעבודתי עם הורים, ילדים ואנשי חינוך, ושיטת פענוח ציורים יעילה ואמינה מוכיחה את עצמה כל פעם מחדש.


נבין מהי החשיבות הרבה שיש לפענוח ציורי ילדים, ואיך הורים יכולים להיות פרואקטיביים, לקחת חלק פעיל יותר בחיי הילדים ולהיות מוכנים לכל תרחיש בצורה הטובה ביותר.

נבין מה ניתן לגלות על הילד באמצעות ציורי משפחה, נלמד לזהות אותות של פחדים, ביטחון עצמי נמוך, מהו יחסו של הילד כלפי בני המשפחה ועוד.


ההרצאה מיועדת להורים וגם לאנשי חינוך שעובדים עם ילדים צעירים החל מהגיל הרך, לכן הרצאת חובה, על כל הורה ומחנך בישראל להבין את הסימנים הללו על מנת לעזור לסייע ולתמוך בזמן אמת בילד/ה  במצוקה.

יהיה זמן לשאלות אישיות שלכם ההורים.

תוכלו להציף ולשתף אותי בכל מה שמטריד אתכם, ולשאול שאלות שעלו במהלך הצפייה בהרצאה. במהלך ההרצאה אתם הולכים לקבל ממני שפע של כלים, טיפים וסודות שכל הורה צריך לדעת.



מה הקשר בין בריכה וציורי ילדים?


בשנת 2021, מרבית חייהם של ילדינו מתקיימים ברשתות החברתיות ובמדיות השונות, במקומות אליהם אנו ההורים איננו מוזמנים, ושם אין לנו היכולת למנוע את הסכנות האורבות לילדינו או להגן עליהם כפי שהיינו רוצים.

עולם המדיה יוצר בין ההורה לילד חומה בלתי נראית המסוככת לא רק על עולמם הילדותי, אלא גם על חוסר הגבולות והפורענות אשר עלולות להיווצר ללא השגחתנו. בהינתן כל אלו, הרי זה טבעי שכיום נדמה שמשותף לכלל ההורים פחד חדש נוסף והוא כי ילדינו עלולים להיות קורבן לאלימות או התעללות כלשהיא, וכל זאת אף ללא ידעתנו כי הדבר קורה.


בהרצאתי, מטרתי להאיר את עיני ההורים ואנשי החינוך באשר לצורך המהותי שבמעקב ובשמירה על ילדינו, וכן על הדרכים השונות דרכן ניתן לעשות כן.

יחד, נלמד כיצד ניתן לגשר בין העולם החבוי של ילדינו לבין עולם המבוגרים, לא רק על ידי מעקב ברשתות, אם כי על ידי למידה של המסרים החבויים בציורים.

אסביר כיצד דרך פענוח ציור נוכל ללמוד על ילדינו, על הכאבים, השמחות והקשיים, אשר אותם הם אולי אינם יודעים לבטא.

יחד, נלמד את כוחו של הציור התמים כגשר בין העולמות אשר יעניק לנו ההורים יכולת מחודשת לעזור לילדינו.

ההרצאה מיועדת להורים ואנשי חינוך שעובדים עם ילדים ולכן הרצאת חובה על כל הורה ומחנך בישראל ולהבין את הסימנים הללו על מנת לעזור לסייע ולתמוך בזמן אמת בילד/ה  במצוקה.

אודות

ד"ר מיקה קופלר היא מומחית לפענוח ציורי ילדים ומנתחת התנהגות, ד"ר בתחום החינוך והפילוסופיה, בעלת ניסיון עשיר של למעלה מ-20 שנים כמורה, מחנכת ומרכזת מגמות אומנות בחטיבה עליונה, ועוסקת בפענוח ציורי ילדים מזה כעשור. מלווה, מנחה ומדריכה הורים, מסייעת להם בפתרון קשיי התנהגות בקרב ילדים, ומעבירה קורסים והרצאות להורים ואנשי חינוך במגוון נושאים חשובים המאפשרים לגלות ולזהות מצוקות רגשיות, קשיים ובעיות שונות בקרב ילדים באמצעות ציורים.

כתבות

תגובות מההרצאה

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

bottom of page