top of page
Blue Surface Banner

ניהול

ד"ר ליאור צורף

חוקר ומומחה בתחום חכמת ההמונים

ד"ר ליאור צורף

חכמת ההמונים

חכמת ההמונים והגשמת חלומות

הרעיון של חכמת ההמונים הוצג בשנת 2005 ע"י James Surowiecki ובו הוא טוען שקבוצות גדולות של אנשים חכמות יותר מקבוצה קטנה של מומחים. הטענה היא שההמונים יכולים לתת ערך רב יותר ממומחים בכל הקשור לפתרון בעיות, פיתוח מוצרים, יצירת חדשנות ואפילו בחיזוי העתיד. המהפכה הדיגיטלית מאפשרת לארגונים ולאנשים לחשוב ולקבל החלטות באמצעות חכמת ההמונים. ההרצאה הזאת מבוססת על ההרצאה שהעברתי ב-TED ונותנת השראה להגשמת חלומות ומימוש עצמי.

ההרצאה מציגה כיצד ניתן לעשות שימוש במדיה החברתית ככלי ל-Networking ומיתוג אישי. בנוסף, היא מציגה את הערך שיש למדיה חברתית ככלי לתקשורת בלתי פורמאלית בתוך הארגון. שיווק דיגיטלי  עולם השיווק והפרסום נמצא בעיצומה של מהפיכה שנוצרה כתוצאה מהשימוש הגובר באינטרנט ובמדיה חברתית.

השימוש הגובר בפייסבוק וברשתות חברתיות גורם לשינוי בדפוסי ההתנהגות של אנשים רבים. מעל 3.5 מיליון ישראלים מחוברים לפייסבוק אשר הופך להיות עבור רבים מהם אמצעי המדיה העיקרי. ההרצאה עוסקת בהשלכות השונות שיש למהפיכת המדיה החברתית על תחומים רבים בניהם עולמות התקשורת, שיווק, פוליטיקה, שירות הלקוחות, מיתוג האישי ועוד.

מיתוג אישי באמצעות רשתות חברתיות הרשתות החברתיות מאפשרות לכל לעשות Networking דיגיטלי ולהעצים את המותג האישי שלו

אודות

ליאור צורף הוא חוקר ומומחה בתחום חכמת ההמונים.

הוא אחד מהמרצים הבולטים והוותיקים בהי-טק הישראלי ובין הישראלים היחידים אשר העבירו הרצאה בכנס TED העולמי.

צורף עבד בחברת מיקרוסופט במשך 14 שנים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל שיווק במיקרוסופט ישראל והוביל את אסטרטגיית השיווק בתחום האינטרנט וה-Consumer בחברה.

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על ליאור צורף ?

bottom of page