
עוד מרצים בנושא
כלכלה התנהגותית כמניע לשינוי התנהגותי
כלכלה התנהגותית כמניע לשינוי התנהגותי - הרצאה
כלכלה התנהגותית היא תחום שצמח מהחיבור בין הפסיכולוגיה לכלכלה הקלאסית, ומתמקד בגורמים הפסיכולוגיים המשפיעים על האופן בו אנשים מקבלים החלטות.
במהלך ההרצאה, סוקר ד"ר הוכמן את הדרכים בהן ניתן להשפיע על אנשים ולשפר את ההחלטות שלהם.
במהלך ההרצה, ד"ר גיא הוכמן דן בשאלות כיצד יוצרים סביבה המעודדת החלטות חכמות יותר ומדגים כיצד ניתן להניע אנשים ולהשפיע על ההתנהגות שלהם באמצעות סט הכלים של הכלכלן ההתנהגותי.
הפסיכולוגיה של כסף - הרצאה
בהרצאה זו מסביר ד"ר הוכמן מה משפיע על בני אדם כצרכנים, מהו כוחו של האפס, מדוע לקוחות אוהבים מבצעים כל כך, ומהם הכוחות הפסיכולוגיים בהם עושים שימוש המשווקים במטרה להשפיע על התנהגות צרכנית.
הפסיכולוגיה של המוסר - הרצאה
הרצאה עוסקת בגורמי סביבה וגורמים מצביים אשר עשויים לעודד התנהגות פרו- או אנטי חברתית, תחרות וקונפליקט.
במהלך ההרצאה, ד"ר הוכמן מדגים וממחיש את הגורמים אשר מעודדים אנשים להתנהג בצורה לא אתית, ואת הדרכים בהם ניתן "לעזור" לאנשים להתנהג בצורה מוסרית יותר.
מוטיבציה והנעת עובדים - הרצאה
פרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים הם פרמטרים חשובים ביותר עבור כל ארגון עסקי.
בהרצאה זו, מדגים ד"ר הוכמן כיצד ניתן לשמור על מוטיבציה גבוהה של עובדים, תוך שימוש בעקרונות התנהגותיים של הכלכלה ההתנהגותית.
במהלך ההרצאה, מסביר ד"ר הוכמן כיצד ניתן להשתמש בתמריצים בצורה יעילה וחסכונית יותר, ומדגים גישות ניהוליות אשר מאפשרות לייצר עובדים יעילים ומרוצים יותר.
הגיון ורגש בקבלת החלטות - הרצאה
מהם קיצורי הדרך האינטואיטיביים בהם אנשים עושים שימוש כדי לשפוט ולקבל החלטות?
בהרצאה, מסביר ד"ר הוכמן מהם כללי האצבע בהם אנשים משתמשים בבואם לקבל החלטות, ומדגים כי למרות שקיצורי דרך אלה מהירים מאוד ויעילים בחיי היומיום, במקרים מסוימים הם עלולים להוביל לטעויות שיטתיות המכונות הטיות.
במהלך ההרצאה ד"ר הוכמן מאפיין בעזרת דוגמאות מספר היוריסטיות ומנתח את המצבים שבהן הן מובילות להטיות.
אודות
ד"ר גיא הוכמן הוא מומחה בעל שם בתחום הכלכלה ההתנהגותית וקבלת החלטות. הוא מרצה בכיר בבית הספר לפסיכולוגיה באוניברסיטת רייכמן, שם הוא מנהל את התכנית לתואר שני בכלכלה התנהגותית. עבודות המחקר שלו מתמקדות בהיוריסטיקות (קיצורי דרך מחשבתיים), הטיות חשיבה, ובתהליכים הקוגניטיביים העומדים בבסיס קבלת ההחלטות שלנו. הוא פרסם עשרות מאמרים מדעיים ומוזמן תדיר לפרשן בנושאי התנהגות צרכנים ותהליכי קבלת החלטות בתקשורת (טלוויזיה, רדיו ועיתונות).
תגובות מההרצאה
אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מההרצאה של גיא
תגיות
כלכלה התנהגותית, קבלת החלטות, פסיכולוגיה, מנהיגות, מוטיבציה, ניהול, התנהגות צרכנים, אתיקה
מרצים בנושא אחר
בדיקת זמינות בחינם!
בדקו את הזמינות שלכם עכשיו – בחינם וללא התחייבות! תהליך מהיר, פשוט וקל שיחסוך לכם זמן וייתן לכם תשובה מיידית.
נסו עכשיו ותראו כמה זה פשוט!



















