top of page
Blue Surface Banner

העשרה, ניהול

איציק לביא

יזם, מומחה בתחום השיווק באמצעות ריח

איציק לביא

מה שהאף יודע - שיווק באמצעות ריח

בהרצאה מרתקת (וריחנית) נצלול אל נבכי חוש הריח ונראה כיצד הוא משפיע לא רק על הרגלי התזונה שלנו אלא גם על התנהגותנו כצרכנים, על זכירות ואהדה למוצר, על בחירת בני זוג, משיכה מינית, זהות תאגידית ואפילו קידום במקום העבודה.

 

לחוש הריח השפעה על מגוון רחב של נדבכים בחיי היום יום,

הרבה מעבר למה שאנחנו מסוגלים להכיל. ריח משפיע על בחירת (או אי בחירת) מזון, בן זוג, מקום עבודה, הרגשה כללית ואם זה כך, מכאן כבר קצרה הדרך לרתימת ניחוחות שונים כפתרון למגוון רחב של צרכים שיווקיים, רפואיים טכנולוגיים ואחרים.


ריחות נחקקים בזיכרון בצורה ברורה ולאורך שנים, ריחות מעוררים בנו רגשות יותר מכל חוש אחר וריחות מניעים אותנו לפעולה.

לא מעט מדענים גורסים שכל הסודות של הצורה שבה עובד המוח מסתתרים בחוש הריח.

הריח מאפשר לחשוף את האופנים שבהם המוח מצפין מידע וברגע שתפוענח הדרך שבה הוא עושה זאת, תתאפשר זירה טכנולוגית חדשה של שימוש בריח – ממשקים חיצוניים שידברו בשפת הריח, מחשבים שיאפשרו לשחרר מידע למוח באמצעות ניחוחות, כלים שיאפשרו להקליט ריחות, לנתח אותם, לשכפל אותם בתפוצה המונית.

פריצת דרך בחקר הריח יכולה להביא לשינוי אדיר, ויש לה לא מעט השלכות על הרפואה, הכלכלה והתרבות!


נושאי ההרצאה

  • ריח כמעצב חוויה ללקוח

  • למרות ההנחה כי החלטות הקניה של הצרכן מבוססות על חשיבה לוגית, מחקרים חדשים מגלים כי זהו תהליך בלתי מודע מצד הצרכן - כיצד ניתן להיעזר בחוש הריח של הצרכן להגברת המכירות ?

  • כיצד הסתייעו חברות בחוש הריח להגברת המכירות

  • הקשר בין ריח מסוים לערכים שהמותג מנסה להקרין

  • שימוש בניחוחות כסממן מותגי וכאמצעי בידול

אודות

איציק לביא מוביל מזה כעשור בישראל את התחום העוסק בשיווק באמצעות ריח וביישומים הרותמים את השפעת הריחות השונים, כפתרון למגוון רחב של צרכים טכנולוגים ואחרים.

בהשכלתו הפורמאלית מהנדס תעשייה וניהול עם תואר שני בסחר בינ"ל שנלמד בתוכנית ,MSc., בינלאומית ייחודית למנהלים שכללה לימודים בארה"ב וגרמניה.

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על איציק לביא ?

bottom of page