top of page
Blue Surface Banner

העשרה, נשים

שרון חזום

מנטורית להעצמה נשים ולייפסטייל

שרון חזום

תדמית להצלחה - 50 גוונים של סטייל

כיצד להנהיג את עצמך כאשה להצלחה בעבודה ובחיים האישיים ולפרוץ את "תקרת הזכוכית" שלך, דרך קוד לבוש, שפת גוף, צבעים ובחירות נכונות בכל שלב ובכל גיל.


שרון הופכת כל אירוע למחויך ומרתק, ומעניקה ידע וכלים לבניית דימוי עצמי חיובי, רושם ראשוני נכון להשגת וקידום מטרות בכל מפגש ומפגש בחיים, לשפר את איכות החיים, ולהרגיש יותר סיפוק, יותר אהבה, יותר שמחה, יותר הצלחה, יותר ביטחון עצמי!


בהרצאה שרון מגלה את הסודות כיצד מעבירים רושם ראשוני ואת המסר שאת רוצה, כיצד להתגבר על "חסמים" מהעבר ולבחור אחרת, כיצד המוח מתרגם כל אחד ואחת מאיתנו ברושם ראשוני ומניע או לא מניע לפעולה, מהי משמעות צבעים, צורות ופרופורציות ככלי מקדם הצלחה בכל מפגש ושיחה, וכיצד לבטא נכון את כל הגוונים באישיות שלך באופן הכי נכון למי שאת.


בהרצאה מתמקדת שרון במספר תחומים:

ביטחון עצמי, לייף סטייל השראה והנעה, סיפור אישי על "פריצת גבולות" ובחירות, מהו רושם ראשוני וממה הוא מורכב, הדגמות כיצד סגנון לבוש, צבעים ושפת גוף מקדמים הצלחה במטרות בחייך.

"סודות" שילובי צבע גזרה למבנה הגוף והאישיות שלך באופן שהכי מחמיא לך, מה גורם לנו להגשים חלומות בכל שלב ובכל גיל, אלו תנועות וסגנון לבוש יעזרו לנו להצליח במקסימום ביום שעומד מולנו, מ-צר/מרחיב, “גלוי ונסתר", לקחת את עצמך "בפרופורציות", למקסם את הפוטנציאל שלך ולהיות המודל הכי טוב של עצמך!


 

אודות


שרון חזום - מנטורית להעצמה נשית ולייף סטייל, באמצעות סטיילינג ותדמית.

מרצה מבוקשת, יזמית, מעבירה קורסים וסדנאות לאלפי נשים בשנה, מלווה סלבס ונשות עסקים, בעלת פינה בטלויזיה בערוץ 13, מפיקת תצוגות בינ"ל, ובעיקר עוזרת לנשים להרגיש טוב ולאהוב את עצמן מבחוץ ומבפנים.

כתבות

תגובות מההרצאה

אנא צרו קשר כדי לקבל תגובות מהרצאות

​​

מרצים שאולי יעניינו אותך

Blue Surface

רוצים לשמוע עוד על שרון חזום ?

bottom of page