יאיר חסון
"זיכיונות למותגים בינלאומיים"

ההרצאה תתמקד בסקירת עולם המותגים הבינ"ל; התפתחות, מגמות וטרנדים.
בצורה קלילה ושנונה יבואו לידי ביטוי הנושאים הבאים:
•    עבודת ההכנה הנדרשת על מנת להציג את עצמך כאדם המתאים לקבלת הזיכיון; 
תוכנית עסקית"Big Four" , הפעלת האנשים הנכונים על מנת לחזק את מועמדותך, בניית הקבוצה המנהלת, השגת המימון טרם העסקה, מו"מ על הפרמיה עם השותפים האסטרטגיים.
•    הקושי בניוד מותגים בין מדינות.
•    חזון מציאותי.
•    יצירת הזדהות מוחלטת עם המותג עד השגתו. 
•    יצירת ערך למותג בין אם נכון או לא נכון ויציאה (Exit).
•    תחרות – תהליך ההתמודדות מול המתחרים 
o    תמיכה מגופים, שלכאורה אינם רלוונטיים. 
o    יצירת יתרון לאורך כל התקופה.
o    ניהול אסטרטגיה מול המתחרים.
•    דוגמאות רלוונטיות של  מותגים; סטארבאקס, ברגר קינג, דומינו'ס ועוד. 

 
 
אודות

יליד קיבוץ תל יצחק. בעל תואר שני במנהל עסקים מטעם אוניברסיטת Pepperdine  שבקליפורניה. חי על קו תל אביב – לוס אנג'לס משנת 1985.
במשך 18 שנה עבד בצמוד עם משולם ריקליס וכיהן בתפקידי מפתח בחברות השונות שבבעלותו. 
כיהן כ- CEO בחברת FCI חברה המפעילה דוכני מזון במולים (קניונים) המחזיקה במותגים מהשורה הראשונה, כגון: פיצה האט, ברגר קינג ועוד.
שימש כיו"ר ובעלים של ברגר קינג בישראל, סטארבקס בישראל , בין השנים 2000-2009 זכיין ראשי של פלייבוי בישראל.

שלם 3, רמת גן (בית זילברמינץ)
 
טלפון :
מייל : Gilataviv@gmail.com
הרשמו וקבלו הזמנות להרצאות :

© 2018 Afifdesign

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Google+ Social Icon

The most popular speakers in Israel