לוטן סגל
סדנה בנושא שירות לקוחות

הנושאים עליהם נשוחח בסדנה:

  • ניפוץ המיתוסים והטעויות הנפוצות ביותר בתחום שירות הלקוחות - עשה ואל תעשה

  • כיצד להפוך התנגדות וסימן קריאה של לקוח לסימן שאלה ולהגיב להתנגדות

  • כיצד לבסס את עצמכם כאוטוריטות ומומחים בעיני הלקוחות?

  • איך לדבר ולהתבטא בצורה אפקטיבית, מעניינת ויעילה?

  • כיצד לרתק כל לקוח וקהל בכל מפגש או שיחה?

  • מה החשיבות של דוגמאות, עובדות ונתונים בזמן מתן שירות?

  • מתי ואיך לשלב הומור במסגרת כל אינטראקציה עם לקוח?

  • כיצד ליצור כימיה וסמול טוק שתוביל לריכוך הלקוח בשיחת שירות?

  • לימוד חיוביות ושימוש בשפה חיובית - איך אומרים "לא" באמצעות "כן"

  • נותן רקע ומסביר למה בכלל יש קונפליקט כ"כ חזק בין הלקוח ובין נותן השרות (פער בציפייה, אכזבה, מגנוני הגנה של הלקוח וכו')

  • איך מדברים בתועלות ולא בצורה טכנית ש"מדליקה" ו "מקפיצה" את הלקוח

  • איך מדברים ב"גוף אפס" כלומר על הלקוח ולא עלינו (המותג, החברה, העובדים) מה יוצא לו מזה ולא לנו שאלות הקשבה ושיקוף חזק!

חשוב מאוד הסדנה מועברת בהרבה כיף הומור וסימולציות

הפעילות המוצעת עוסקת, בין היתר, בשיפור יכולות המשתתפים במגוון הנושאים הנכללים בתורות הדיבור, הנטוורקינג, השיווק, השירות ומשא ומתן. הפעילות תעסוק, בין השאר, בפיתוח מיומנויות התקשורת הבינאישית של המשתתפים, באבחון סוגי הטיפוסים השונים, בהעברת מקסימום מסר במינימום זמן, בהתאמת השפה המילולית ושפת הגוף ועוד.
הסדנאות וההרצאות של לוטן סגל חווייתיות, מלאות בהומור, מפעילות את הקהל ומשרות "חווית משתמש" גדולה מאוד. אנו משוכנעים שהפעילות במסגרת השירותים שלכם, תקנה למשתתפים גם "חוויה" וכיף וגם ארגז כלים פרקטי לשיפור מיומנויות השירות שלהם.

לוטן סגל משמש כיום כמשפר מערכי שירות ומכירות ויועץ עסקי לחברות ולארגונים בישראל, וכן כמרצה בקורסים, ימי עיון וסדנאות בנושא מצוינות בשיח ואינטראקציה מול לקוחות מכל הסוגים והתחומים.
 

 
 
תגובות

"את לוטן אני מכיר כמעט שני עשורים בתחום המכירות. בניגוד למי שמדבר- לוטן מכיר את "ריצפה המכירות" מהקישקעס, הוא מבין את הפסיכולוגיה של המנהלים והעובדים, הוא מנהל מכירות תותח ויודע לרתום עובדים ומנהלים ומרעיף עליהם השראה. יצא לי לעבור תפקידי ניהול בכירים בתחום- להיתקל בפנומן כמו לוטן זה לא דבר שקורה ביום יום."

אלי הרוש - מנכ"ל מגדל קול

 

"הכרתי את לוטן במסגרת ליווי וסדנת מכירות שהעביר אצלנו בחברה.

עם זווית הראייה הייחודית שלו, לוטן שינה אצלנו את הגישה לתהליך המכירה: לא עוד שיחת מכירה "טיפוסית" בין מוכר לקונה, אלא שיחה קולחת ומהנה שעיקרה התעניינות אמיתית של מומחה בחבר שהגיע אליו למצוא מענה לצרכיו".

אופיר ליבר בעלים רהיטי דורון

 

 "הבן אדם גאון, חד, ישיר, אמיתי ומקצוען זה כמו לעשות ניתוח שורש עם רופא מומחה – שידרג את צוותי המכירות שלנו במקצועיות רבה"  

אסף אשכנזי מנכ"ל אלן קאר

אודות
לוטן סגל, מומחה למכירות, מרצה ויועץ עסקי לשיפור מערכי מכירות של חברות וארגונים. לוטן משמש כיום כמשפר מערכי שירות ומכירות ויועץ עסקי לחברות ולארגונים בישראל, וכן כמרצה בקורסים, ימי עיון וסדנאות בנושא מצוינות בשיח ואינטראקציה מול לקוחות מכל הסוגים והתחומים.
מנכ”ל ובעלים של “המרכז לתהליך המכירה הישראלי”, מרצה ומלווה חברות וארגונים מובילים כגון: צ’קפוינט, מגדל, שילב, רהיטי דורון, אלן קאר, טמבור, בנק מזרחי טפחות, קופ”ח כללית ועוד.
מחבר רב המכר “למכור כאילו יש מחר” (הוצאת ‘מטר’).
ספרו השני עוסק באסטרטגיות ישראליות במסגרתו ראיין 50 מנכ”לים מובילים בישראל ובניהם: מנכ”ל מייקרוסופט, הוט, ישראכרט, בזק בנל”א, גלובס, רולקס וכן אנשי עסקים כגון: רמי לוי, חלי ממן, ינקי מרגלית, רוני רוס, מיכל “סופר-נני” דליות ועוד.
בעברו ביצע שלל תפקידים בכירים במשק, האחרון שבהם- ניהול כל אנשי השטח של חטיבת הנדל”ן של הבנק המוביל למשכנתאות בישראל.
בוגר תואר בכלכלה עם התמחות במימון ושיווק, לימודי כתיבה בביה”ס ע”ש סם שפיגל בירושלים ולימודי קופירייטינג ב- ACC, תרצה גרנות.
בוגר לימודי NLP תחת ד”ר ריצ’רד בנדלר (ממציא השיטה) בקנסינגטון-לונדון.
מרצה בלשכת המסחר, איגוד השיווק, IBC, אפוק טיימס, המכללה למינהל, ALL THINGS DATA ועוד
שלם 3, רמת גן (בית זילברמינץ)
 
טלפון :
מייל : Gilataviv@gmail.com
הרשמו וקבלו הזמנות להרצאות :

© 2018 Afifdesign

  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Google+ Social Icon

The most popular speakers in Israel