נעמה קטן.jpeg
נעמה קטן
"מיינדפולנס Mindfulness "

אימון מוחי להפחתת לחצים, ולהגברת השקט הריכוז והמיקוד בחיינו.
בהרצאה  נלמד ונחווה מהו Mindfulness, נכיר ונתרגל טכניקות מיקוד והתבוננות המסייעות בהפחתת לחצים, השתקת התודעה, ובשיפור הריכוז והגברת רמות האושר בחיים.

ההרצאה בנוייה על פי מודל ה Reduction Stress Based Mindfulness - MBSR שפותח ונחקר מדעית בארה"ב ובאנגליה ונחשב היום לגישה המובילה בעולם להפחתת לחצים ולהגברת השקט והמיקוד בחיינו.
ההרצאה  מבוססת על תכנית בינלאומית הקיימת בפריסה עולמית ואומצה בחברות ותאגדים דוגמת גוגל, פייסבוק, איביי ועוד.

בעשור האחרון הוכח מחקרית במאות ארגונים, כי תרגול מיינדפולנס מסייע בהפחתת לחצים ובהגברת הקשב, המיקוד והיעילות בחיים בכלל ובעבודה בפרט.
מיינדפולנס, או בעברית - מודעות קשובה פירושו להיות נוכח למה שקורה כאן ועכשיו באופן לא שיפוטי.

מקורות המיינדפולנס מהבודהיזם ובעשרים שנה האחרונות עברו התאמה לחברה המערבית וזכו לתיקוף מדעי במספר עצום של מחקרים מדעיים המראים כי תרגול
מיינדפולנס מפחית את רמות הלחץ, מעלה את רמת האושר ומשפר ריכוז וביצועים.
כתוצאה מכך ארגונים וחברות ענק מבינות את חשיבותו והכניסו תירגול מיינדפולנס לעובדיהם על בסיס יומי, דוגמאת גוגל,פייסבוק, איביי ועוד.
 

בעולם העסקי המורכב של ימינו, רבים מהעובדים עסוקים בשוטף ובדחוף בתוך שטף של אירועים, גירויים והפרעות.
אם בעבר משך פעילות אופיינית ערכה כ 8 דקות, היום בוודאי התקצרה בהרבה, תוך זרימה מתמדת של מיילים, מסרונים וטלפונים המעלים את הלחץ ומגבירים את חוסר המיקוד והריכוז בעבודה.

התועלות בתרגול מיינדפולנס :
• הפחתת לחצים
• הגברת המיקוד והביצועים
• הגברת הbeing well
• הגברת האושר בחיים

The Game Changers


איך מפחית תרגול המיינדפולנס לחצים?
האם באמצעותו אנו יכולים להעלות את רמת האושר שלנו?
וכיצד המיינדפולנס תורם לשיפור הריכוז וביצועי היום יום?
 

נעמה קטן, חוקרת תחום המיינדפולנס באוניברסיטת חיפה, בהרצאה חוויתית בה נלמד וגם נחווה מהו מיינדפולנס, מה מקורותיו וכיצד התפתח להיות השיטה המובילה בעולם להפחתת לחצים ולהגברת האושר ואיכות החיים.
 

מיינדפולס, או בעברית - מודעות קשובה פירושו להיות נוכח למה שקורה כאן ועכשיו באופן לא שיפוטי.
מקורות המיינדפולנס מהבודהיזם ובעשרים שנה האחרונות עברו התאמה לחברה המערבית וזכו לתיקוף מדעי במספר עצום של מחקרים המראים כי תרגול מיינדפולנס מפחית את רמות הלחץ, מעלה את רמת האושר , משפר ריכוז וביצועים ועוד יתרונות רבים.
 

גם סטיב גובס היה מתרגל מיינדפולנס באופן יומיומי והיום חברות ענק כמו SAP, פייסבוק, גוגל וגם הפרלמנט הבריטי והמארינס האמריקאי מבינות את חשיבותו והכניסו תרגול מיינדפולנס לעובדיהם על בסיס יומי.
 

בהרצאה נסקור מספר מחקרים מדעיים מהתחום ונתרגל מספר אימונים פרקטיים למוח, אימונים שיביאו שקט למחשבות ובהירות פנימית. תרגולים אותם תוכלו לתרגל בעצמכם החל ממחרת ההרצאה. לסיכום נקבל טיפים פרקטיים כיצד להכניס יותר מיינדפולנס לחיי היום - יום.
 

אודות

מנהלת המרכז לחקר ארגונים וניהול המשאב האנושי באונ' חיפה. מהנדסת תעשיה וניהול
ובעלת MBA מאונ' תל אביב. חוקרת את תחום המיינדפולנס
בעבודה באונ' חיפה. לנעמה ניסיון של 8 שנים כמנהלת פרויקטים
בחברות הייטק ומעל 3 שנים כבעלת עסק עצמאי, וכיום מתרגלת
מיינדפולנס ותיקה. השילוב בין שני העולמות, מאפשר לנעמה ללמד
ולהנחות בעלי עסקים ומנהלים בכלים המעניקים יכולות הפחתת לחץ ושחיקה, הגברת השקט,
המיקוד והיעילות בעבודה.