6S0A0765.00_01_30_01.Still014.png
מיכל תאני  
"קשב ניהולי"

״עבור רובנו, הקשבה היא רק תחנה בדרך להשמיע את עצמנו״

ההרצאה תעסוק באחד הנושאים המרתקים בעולם הניהול - היכולת שלנו להקשיב לאחר.

הקשבה נחשבת לאחת המיומנויות החשובות בניהול:

"Seek first to understand, then to be understood"

Stephen R. Covey

אך למרות היתרונות הברורים של ההקשבה לניהול שלנו, זו אחת המיומנויות המורכבות ביותר ליישום.

הסיבה לכך פשוטה: הקשבה אמיתית לאחר, מנוגדת לטבע שלנו כבני אדם.

אז כיצד ניתן, בכל זאת, לשפר את יכולת ההקשבה שלנו ולהפוך אותה לכלי ניהולי ?

הרצאה זו תספק נקודת מבט חדשנית ושונה על נושא מרתק זה.

נבחן מה טווח ההקשבה האפקטיבי לארגון, נברר האם זה נכון לצפות ממנהלים להקשבה אינטואיטיבית, והאם וכיצד ניתן לשפר מיומנות זו - בדרך להיות מנהלים קשובים יותר.

 
 
אודות

מיכל תאני מומחית לקשב ניהולי. הבעלים של ״פיתוח מרחבי הקשבה״Ò בארגונים. בעלת ניסיון של מעל 20 שנות ניהול בארגונים שונים, פרטיים וציבוריים. מרצה במסגרות פרטיות ואקדמאיות (אונ׳ חיפה). מאמנת מנהלים ומלווה אסטרטגית של הנהלות בשילוב הקשבה כפרקטיקה ניהולית וארגונית.